piątek, 31 maja 2013

COŚ DLA MIŁOŚNIKÓW KING TIGER

WITAM
Jestem zaskoczony że na stronę weszło wczoraj wieczorem aż 50 tankistów, :)ale przepraszam że nic nie dodaję, pierwsze zdjęcia z prac na pewno nie wcześniej jak za 2 tygodnie . Muszę troszkę dozbierać co potrzeba na uzupełnienie  jak klamry, ogniwka gąsienic choć 2 sztuki, zmienić armatę i szukać jeszcze raz szukać  teraz tank stoi obok komputera i czeka na modernizację.
  Ale wracając do wątku, King Taiger, ten model miał być docelowy ale prowadziłem z Chinczykami korespondencję z 50 dni i się poddałem, ze względu na strefę czasową, ja chciałem kupić 1 czołg a oni proponowali mi od 20 do 40 sztuk i tak kręcili aż zmiękłem i odpuściłem, ale takiego modelu na rynku ani Polskim czy europejskim nie znajdziecie .
Może się skrzykniemy i zamówimy, do polski nie wyślą 1 sztuki to wam gwarantuję. Chyba że będą naciski z ambasady polecam link do wglądu PIĘKNE CACKO .
 http://www.alibaba.com/product-gs/487673659/NEW_VERSION_1_16_Rc_Tank.html.
                                               POZDRAWIAM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz