czwartek, 30 maja 2013

TYGRYS 1 1:16 HENG LONG


WITAM FANÓW SKALI 1:16

Na początek  po rozpakowaniu i wyjęciu zawartości co stwierdziłem, całkiem za te pieniądze dobry produkt, ale kłopoty się zaczną ???. Jeszcze nie robiłem porównań technicznych z orginalnym Tygryskiem I, więc wracamy do zawartości akumulator naładowany na 7,6V podłanczam, tankuję olej do 2 przewodów po około 1kresce na strzykawce do każdego z przewodów, uruchamiamy :) buczy szumi, dymi ale cieńko (muślę rozkręci się będzie lepiej).Wyłączam  po 10 min, sprawdzam gąsienice i co ???.ZA NIM CZOŁG RUSZY ?
1. SPRAWDZ GĄSIENICE - BYŁY ŻLE ZAŁOŻONE NA KOŁO NAPINAJĄCE (bez zębów koło tylne ).
2. KOŁO Z ZĘBAMI PRZEDNIE SIĘ ROZCHODZIŁO .(ŻLE SKRĘCONE SKŁADA SIĘ Z 3 CZĘŚCI).
3. PO DRUGIM ŁADOWANIU AKUMULATORA ?(PRZESTAJE DZIAŁAĆ PRZETWORNICA DYMU .
a więc uzupełnienie do tego co nie znalazłem na internecie, brak też w instrukcji jak go rozkręcić?????: przedstawiam z zdjęciami. Może się komuś moje wypociny przydadzą .
A WIĘC ROZKRĘCAMY TYGRYSKA : (I DAJEMY NA WARSZTAT).
przedstawię by inni się nie męczyli, odnośnie rozkręcenia zanim się za to zabierzesz : narzędzia są potrzebne,przedstawie w dalszej części opisu zanim zaczniesz przeczytaj do końca, nie będę polecał, ,,ale gdzie jest dwóch mężczyzn zawsze będzie wojna "N.Bonaparte.
ROZKRĘCAMY:
1.  3- wkręty od spodu kadłuba jeden schowany pod naklejką z chologramem , sróbokręt krzyżak cieńki i długi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz